اکشن فتوشاپ نقاشی طرح تصویری

نویسنده
تاریخ انتشار
۹ آذر ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدید
502 بازدید
5,000 تومان

اکشن فتوشاپ نقاشی طرح تصویری

این افزونه فتوشاپ عکس‌های شما را به یک نقاشی سنتی زیبا با ترکیبی متنوع از نقاشی خط طرح، آبرنگ گواش، دودل‌های طراحی شده با دست و موارد دیگر تبدیل می‌کند. اسکریپت به صورت هوشمند ساخته شده است تا تجربه بهتری را برای کاربر نهایی ارائه دهد. شما به سادگی می توانید آن را روی هر یک از تصاویر خود اجرا کنید و اکشن بقیه کارها را انجام می دهد. شما فقط به فتوشاپ (CS6 یا جدیدتر) و بدون مهارت پیشرفته نیاز دارید. اکنون، هر کسی واقعاً می تواند یک هنرمند باشد!

این افکت به بهترین وجه روی – فیگورها، مدل‌ها، پرتره‌ها، طبیعت بی‌جان، اشیاء بی‌جان، معماری‌ها، ساختمان‌ها، متون، آرم‌ها* – تصویرسازی – نقاشی طرح فتوشاپ اکشن شما را از همه زوایا پوشش داده است. علاوه بر این، این عمل بر روی هر زبان فتوشاپ اجرا می شود.

پس از اجرای اکشن، این امکان را دارید که عناصر مختلف تولید شده را سفارشی کنید و یک شاهکار از آن بسازید! می‌توانید عناصر تصویرسازی مختلف ایجاد شده را تغییر دهید – نقاشی خط طرح، طراحی دریچه طرح، آبرنگ گواش، رنگ‌های تونال، خیس‌های انتزاعی، بافت‌های کاغذ، ابله‌های طراحی شده با دست، قاب آبرنگ و موارد دیگر. چه جالب تر؟ همه عناصر به صورت تصادفی تولید می شوند. بنابراین، هر بار که اکشن را اجرا می کنید، نتیجه ای منحصر به فرد و متفاوت از قبلی دریافت خواهید کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *