پکیج بی نظیر۹ تایی پریست ترنزیشن camera پریمیر

نویسنده
تاریخ انتشار
۸ اسفند ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدید
762 بازدید
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

سلام به همگی

به بخش مجموعه پریست های پریمیر من خوش آمدید

در این مجموعه ۹ پریست ترنزیشن دوربین برای ادوبی پریمیر آماده کرده ایم که می توانید با استفاده از آن ها به ویدیو های خود روح تازه ای ببخشید

در ادامه با ما همراه باشید .

۱- Camera And Photo Transitions

جزئیات آیتم

Camera and Photo Transitions یک بسته از پیش تنظیم شده بزرگ و جالب Premiere Pro است که شامل مجموعه ای عالی از انتقال های پویا متحرک است. آنها به راحتی اعمال می شوند. شامل ۸ انتقال عکس و ۱۴ پیش تنظیم متحرک انتقال دوربین و ۴ دوربین. شما می توانید تا ۵۰ انتقال منحصر به فرد ایجاد کنید. استفاده از آنها بسیار آسان است و می‌توان آنها را به سرعت به برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغات، فیلم‌ها، فیلم‌ها، تریلرها، تیزرها، ارائه‌های شرکتی، نمایش اسلایدهای تجاری، تبلیغات و ویدیوهای رویدادها اضافه کرد.

 

۲- Camera-rgb-transitions-300217

جزئیات آیتم

Camera RGB Transitions یک پیش‌تنظیم فوق‌العاده Premiere Pro است که با ۸ افکت انتقال متحرک خلاقانه ویدیوهای شما را برجسته و متمایز می‌کند. انتقال ها با استفاده از روش لایه تنظیم کار می کنند. می‌توانید از اینها برای ایجاد ارائه‌های شرکتی خیره‌کننده، نمایش اسلایدهای تجاری، تبلیغات، رویدادهای آینده، تریلرها، تیزرها، فیلم‌ها، فیلم‌ها، ویدیوهای فیسبوک و یوتیوب استفاده کنید. مخاطبان خود را با این تغییرات مدرن، روان و پرانرژی متحرک تحت تأثیر قرار دهید!

Premiere CC 2017.1

۱۹۲۰×۱۰۸۰ (HD)

۱۱.۱۵ مگابایت

 

 

۳- Camera-ripple-transitions-540034

جزئیات آیتم

Camera Ripple Transitions شامل ۱۸ افکت انتقالی جذاب و متحرک خلاقانه با هر دو انیمیشن در داخل و خارج است. استفاده از آنها بسیار آسان است، به سادگی جلوه مورد نظر را روی رسانه خود بکشید و رها کنید و رندر را بزنید. روشی بد برای بهبود ظاهر و احساس ارائه ها، نمایش های اسلاید، فیلم ها، فیلم ها، تریلرها، تیزرها، تبلیغات و ویدیوهای رویدادها. مخاطبان خود را با این بسته از پیش تعیین شده پریمیر پرو متحرک پرانرژی و اکشن تحت تأثیر قرار دهید. در ۴K و HD موجود است.
ویدئوها در پیش نمایش از pexels.com.

Premiere CC 2018

۴۰۹۶×۲۱۶۰ (۴K)

۳.۴۲ مگابایت

 

۴- Camera-shake-effects-257606

جزئیات آیتم

این بسته شامل ۱۴ افکت لرزش دوربین است. مدت زمان هر پیش تنظیم ۲۰ ثانیه است. استفاده از اینها آسان است و می توان مستقیماً روی کلیپ یا لایه تنظیم بالای ویرایش اعمال کرد. می‌توانید از این تنظیمات پیش‌تنظیم برای جلوه‌های لرزش دوربین، برای جلوه‌های لرزش متن یا حتی برای انتقال استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید آن را ترکیب کنید و نتایج منحصر به فرد نامحدودی به دست آورید.

Premiere CC 2018

۱۹۲۰×۱۰۸۰ (HD)

۳۶۲.۰۷ کیلوبایت

بدون پلاگین

 

۵- Camera-shake-flicker-effects-276171

جزئیات آیتم

این بسته شامل ۱۴ پیش تنظیم لرزش است که شامل افکت های لرزش و افکت های چشمک زن می شود. آموزش گنجانده شده است. مدت زمان هر پیش تنظیم حدود ۳۰ ثانیه است. می‌توانید از این تنظیمات پیش‌تنظیم برای جلوه‌های لرزش دوربین، برای جلوه‌های لرزش متن یا حتی برای انتقال استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید آن را ترکیب کنید و نتایج منحصر به فرد نامحدودی به دست آورید.

ویدیوی مورد استفاده در این پیش‌نمایش دارای مجوز Creative Commons Attribution 3.0 است. آن را به Art Green نسبت می دهند و نسخه اصلی را می توانید در اینجا پیدا کنید – https://vimeo.com/352334782

Premiere CC 2018

۴۰۹۶×۲۱۶۰ (۴K)

۱۷.۹۴ مگابایت

بدون پلاگین

 

۶- Camera-shakes-blinking-312962

جزئیات آیتم

لرزش دوربین شامل ۱۰ لرزش و افکت چشمک زن است. استفاده از اینها آسان است و می توان مستقیماً روی کلیپ یا لایه تنظیم بالای ویرایش اعمال کرد. می‌توانید از این تنظیمات پیش‌تنظیم برای جلوه‌های لرزش دوربین، برای جلوه‌های لرزش متن یا حتی برای انتقال استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید آن را ترکیب کنید و نتایج منحصر به فرد نامحدودی به دست آورید.

Premiere CC 2019

۴۰۹۶×۲۱۶۰ (۴K)

۱۰.۷۴ مگابایت

بدون پلاگین

 

۷- Cinema-pack-267045

جزئیات آیتم

Cinema Pack یک پیش‌تنظیم عالی Premiere Pro است که با ۲۲ افکت متحرک خلاقانه ویدیوهای شما را برجسته و متمایز می‌کند. این بسته شامل ۷ انتقال، ۵ ایستگاه از پیش تنظیم RGB سینما، ۱۰ پیش تنظیم گرادیان و استفاده از روش لایه تنظیم می باشد. کاربرد و استفاده از آنها بسیار آسان است. می‌توانید از اینها برای ایجاد ارائه‌های شرکتی خیره‌کننده، نمایش اسلایدهای تجاری، تبلیغات، رویدادهای آینده، تریلرها، تیزرها، فیلم‌ها، فیلم‌ها، ویدیوهای فیسبوک و یوتیوب استفاده کنید. مخاطبان خود را با این تغییرات مدرن، روان و پرانرژی متحرک تحت تأثیر قرار دهید! لینک ویدیو اینجا

Premiere CC 2017.1

۱۹۲۰×۱۰۸۰ (HD)

۱۵۱.۳۴ کیلوبایت

بدون پلاگین

 

۸-Cinema-style-251890

جزئیات آیتم

از ویدیوی خود یک فیلم واقعی بسازید! در این بسته، ۲۷ ایستگاه از پیش تعیین شده را خواهید یافت که به شما در این امر کمک می کند. مواد را در زیر لایه تنظیم سبک کنید، جلوه محبوب عکسبرداری از طریق شیشه را اضافه کنید، تصحیح رنگ را اعمال کنید و یک فیلم واقعی هالیوودی آماده خواهید داشت.

Premiere CC 2015.3

۱۹۲۰×۱۰۸۰ (HD)

۱۵۵.۱۳ کیلوبایت

بدون پلاگین

 

۹- Cinema-tv-effect-606411

جزئیات آیتم

این پروژه شامل مجموعه ای از ۸ ایستگاه از پیش تنظیم منحصر به فرد می باشد. استفاده از آنها آسان است. می توانید به سرعت ظاهری مدرن و شیک به فیلم خود اضافه کنید. به راحتی لهجه ها، جلوه های شوک و موارد دیگر ایجاد کنید. از این پیش تنظیم ها می توان در کارهای ویرایش روزانه ویدیو استفاده کرد و به راحتی با این ابزار جلوه های جدیدی ایجاد کرد.

Premiere CC 2017.1

۱۹۲۰×۱۰۸۰ (HD)

۱۴.۶۱ مگابایت

بدون پلاگین

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *